ONA JE - LADY INSPIRACIJA



Znam jednu ososbu, veoma posebnu i originalnu. Ona je u nekom svom komentaru napisala kako nema idole. Hm, osobo draga, možda mi nisi idol, ali inspiracija definitvno jesi! A to  da radimo potpuno drugačije stvari, pišemo i razmišljamo drugačije znači samo da si ono što radiš odradila odlično!
Biti drugačiji u moru istih, a da pri tom nisi gej, feministkinja ili vorteks pozitivac danas je izuzetak, a mogu reći i hrabrost. Biti drugačiji i svjesno istupiti iz gomile, a dosljedno sačuvati sebe, to je umijeće!
Imati nekog takvog uz sebe, da uz sve obaveze koje ima, i pored svih ljudi koje zna uvijek ima vremena za kafu i razgovor, to je za mene sreća! Upoznala sam je kroz posao, posao koji sam prije radila... Kaže, ja sam bloger... Hm, bloger, hajde da vidimo i to čudo. Pri prvom susretu je razbila sve moje predrasude! Ni trunku sujete nisam osjetila! Nesebično dijeli svoja iskustva, a uvijek rado sasluša svaku sugestiju. Prošlo je puno vremena, godina sigurno kako se nismo ni vidjele ni čule. U međuvremenu sam ja promijenila posao i još mnogo toga... Nazovem ja nju – „Jesi li slobodna za kafu?“
„Naravno, javi se kad dođeš, obavezno!“
Pozdravimo se i počne razgovor, kako to već može izgledati u društvu osobe koja drugačije ne smatra ludim... Ukratko joj ispričam šta sada radim i kakve su novosti i pređem na stvar – „zvala sam te da ti kažem šta mi je palo na pamet, šta bih mogla da radim...“
„Hajde, ja ću ti pomoći sve što treba!“ – uvijek spremna za novo J Ispričam ja njoj šta i kako razmišljam...
„Može! To nije loša ideja! To uopšte nije loša ideja! Ja ti znam ljude koji bi mogli da urade ...“
Prekinula sam je -  „Znam da znaš ljude, i da možeš da pomogneš! Kad zatreba javiću ti se, nisam te zato zvala!“
„Nego?“
„Zvala sam te jer mi je trebalo da podijelim to sa nekim ko me neće pogledati začuđeno i reći – ti si luda, to je glupost!, nego da to podijelim sa nekim ko ima sluha i usudi se raditi nešto novo J Samo mi je trebalo da razmijenim energiju sa tako nekim i hvala ti!“
Nije li divno imati tako nekog u životu? Eto, pola moje ideje je već realizovanoJ Satak proveden sa tako nekim dao mi je vjetar u leđa za niz ludosti koje me čine srećnom, a koje zapravo ni malo nisu ludosti.
Ni jedan susret nije slučajnost. Vjerujem da slučajnosti ne postoje. Jedan susret dovoljan je da promijeni cijeli jedan život. Ako ništa, bar da ga ukrasi, učini ljepšim. Ovaj susret mom je životu definitivno dao boje!
Ovakvih ljudi ima još. Ja sam vam kao kolekcionar dobrih ljudi („kao“ jer kolekcionari skupljaju stvari, a ovi ljudi su vrijedni svakog poštovanja).
Eto zašto imam sreće u životu. Svako poznanstvo sa nekim darovalo mi je bar jednu lekciju. Neke su lekcije bile bolne, ali ne manje vrijedne od ovih obojenih, nasmijanih i vedrih.
Zašto ne manje vrijedne? Zato što bolnih lekcija ima sve manje u životu, i naučile su me kako ih izbjegavati, kao što su me ove druge naučile kako ih usavršavati i uživati u njima J
Nije li srećan onaj ko svakoga dana ima na čemu biti zahvalan i zadovoljan ode na spavanje?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

GOSPODINE POSLODAVAC, NE HVALA!

DO IT YOURSELF!

ČETRNAEST MAFINA