MOŽE TO I BOLJE



Koliko često je svako od nas bio u situaciji da nešto ne uradi ili se ne obrati nekome zbog predrasuda?
Znate ono kad unaprijed imate izgrađen sud o nekome ili nečemu... Ovih dana to je bila moja tema za razmišljanje. Dugo, već mjesecima, imam određeni stav prema nekim ljudima za koje smatram da imaju određeni stav prema meni. Naravno, u skladu sa tim nisam htjela da ostvarim komunikaciju sa njima. Važno je da znate da je taj moj stav baziran na mojim pretpostavkama. I sad mislim – koliko je to glupo – pazi, ja mislim da neko nešto misli.
I? I ništa! Upravo tako, dani prolaze, život se dešava, ali preokret, promjene, ono što mi je potrebno se ne dešava. Upravo zato što ja mislim da neko nešto misli o meni... I kako to obično biva, kada tražiš nađeš, uglavnom na nekom neočekivanom mjestu ili u neočekivano vrijeme. Ja sam se probudila sa odgovorom, tj. sa pitanjem. A šta ja mislim o meni?
Eto kamena koji je sve vreme sprečavao da se moji točkovi pokrenu naprijed!
Dakle – nije tu bitno šta neko misli o meni ili o bilo čemu uopšte. Kada sam ja u pitanju, bitno je šta ja mislim! Da bi se moji točkovi kretali naprijed uvijek je važno šta ja mislim.
Kako sam to primjenila u životu?
Počela sam da testiram nove recepte. Ja zaista volim da kuvam i to mi je uvijek inspirativno. Ipak, kada su kolači u pitanju, uvijek sam bila skeptična oko novih recepata. Dugo su moji ukućani jeli samo određene kolače. Na poklon sam dobila novi kuvar, da upisujem recepte u njega. Sada upisujem samo nove recepte koje probam pa ako uspije recept usvajam. Do sada sam u njega upisala svaki novi recept koji sam probala.
Dozvolila sam sebi da odem na razgovor za posao u kom nemam nikakvo iskustvo. Pa šta, naučiću, ja znam da da mogu naučiti. Dugo sam mislila kako za neke poslove treba imati završenu školu, iskustvo, kvalifikacije... Zaboravila sam pritom da sve što danas znam jednom nisam znala. 
Počela sam da ustajem baš rano, iako ne moram. Moja reakcija na to je bila – gle pa ja to mogu! Moram priznati da mi prija iako volim da spavam. Čak sam pokušala da pišem po danu i uspjelo je. Godinama, oduvijek pišem samo noću, kao to mi najviše odgovara, kada svi spavaju. Pronašla sam taj mir i po danu otkako ustajem rano, tj. na vrijeme.
Niasam razbila sve moje predrasude, ima ih još, ali ne dozvoljavam sebi da mislim šta neko misli. Te pretpostavke ne vode nikuda jer svako od nas ima razlog za neku svoju reakciju i neko svoje mišljenje. Ja želim da moja kola idu naprijed! Pa i ako zastanem nekad nije važno, sve dok imam želju da idem naprijed moći ću da otklonim sve što me ponekad u tom kretanju zaustavi.
Naravno, promijenila sam stav prema ljudima za koje sam mislila da imaju određeni stav prema meni. Pa šta i ako imaju? Dogovorili smo susret uskoro, ako ništa imaće priliku da promijene stav J



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

GOSPODINE POSLODAVAC, NE HVALA!

DO IT YOURSELF!

ČETRNAEST MAFINA